01 mars 2010

Så synd...

...om mig idag.
Huvudvärk hela dagen.


Dessutom körde jag fast med bilen på morgonen.
Försökte få kontakt med en gubbe i en traktor. Blev ignorerad.
Hur kunde han överhuvudtaget missa mig i den yrande snön, med en bil fastkörd i en snödriva??

Vad fick jag tillslut för respons?
Jo,han sa: Men lilla gumman, gå upp 5 minuter tidigare istället och skotta så slipper du köra fast med bilen.
Visst gubbskrälle. Det hjälper ju mig nu.

Det är en sån här dag som är en äkta
RÖVDAG!!

2 kommentarer:

  1. Å fy fan. Såna där RÖVDAGAR hatar vi.....
    Hoppas på en bättre dag imorgon och på att all denna jävla snö snart försvinner!!

    Puuuus på dej!!

    SvaraRadera
  2. *asgarv* Spelar ingen roll om man går upp 5 minuter tidigare. Det ända som hjälper är att sova tills det blir vår =) kram

    SvaraRadera