29 mars 2010

Vänner

Jag har så fina vänner.
Många olika personligheter. En del lika mig. En del väldigt olika.
Men konstigt nog gillar de mig. Vet inte varför.

Jag har en vän som planerade en heldag med utflykt, shopping och middag med alldeles för mycket vin. Tack för en superkul kväll!

En annan vän planerar en helkväll i stora Götet i VIP-lounge med champagne och limousine. Shit vad jag ser fram emot detta.

En vän anförtror mig hela sitt bröllop. Att få vara värdpar är en stor ära. Och en jävla massa jobb.

En vän bokar en resa mig mig och våra stora tjejer. Att resa iväg en vecka tillsammans utan familjens män bevisar vilka goa vänner vi är.

Jag har självklart fler underbara vänner som betyder otroligt mycket för mig. Ni vet vilka ni är. Alla olika och speciella på sitt sätt.

4 kommentarer:

  1. Visst är ens vänner betydelsefulla...och det där kommer killarna aldrig förstå sig på... ja så där på vårt tjejiga sätt.
    Det där me Gbg lät ju riktig skoj!!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. DU är en härligt go VÄN! Vi kommer ha skitkul på resan UTAN männen...Vi syns på torsdag. Det ska bli riktigt kul att ses, det är längesen nu.kram

    SvaraRadera
  3. Li, det är ju för att du t.ex skriver sådana här inlägg som vi gillar dig! Du vårdar verkligen varje vänskap du har! Du är speciell för oss med! Kram på dig!

    SvaraRadera
  4. Jag förväntar mig samma tillbaka ;) Pussis! <3

    SvaraRadera