18 mars 2010

Bra saker idag

  1. Min bil har inte körförbud längre
  2. Har nylackade naglar
  3. Min bästis ska gifta sig (borde ju i och för sig stå före nylackade naglar. Men jag är värdpar- ack vilken ära, men ack vilket arbete.... så det drar ner betyget lite....)
  4. Min son sa att jag är världens finaste mamma
  5. Det är fredag imorgon
  6. Det är lördag i övermorgon
  7. Barnbidraget sitter fint på kontot imorgon
  8. Har fått VAB-pengar från Försäkringskassan efter 3 månader. Men man ska se det positivt, de kom i alla fall.
  9. Familyfood- vecka
  10. Har träningsvärk
  11. En lill-tjej sa på dagis att jag luktade godast av alla mammor...
  12. Att jag kom på fler positiva saker än de negativa jag skrev igår

2 kommentarer:

  1. Vilken underbar och positiv dag =) En sådan dag skulle man ha var dag. kram

    SvaraRadera
  2. Jag är också så glad över att de ska gifta sig!! Jag jublade hemma när jag öppnade kuvertet med inbjudan! :-) Ha en härlig helg! Kram

    SvaraRadera