02 mars 2010

Desperat

Idag började Desperata Hemmafruar.
Shit vad mitt liv verkar lugnt, skönt och tryggt.

Fast jag är ju ingen amerikansk hemmafru i och för sig. Med långa fejk-naglar, storlek 0 i kläder, har sex med yogainstruktören och lurar mina ex på pengar. Eller ska ha mitt 5:e barn.

Imorgon börjar något ännu bättre.
Då är han tillbaka.
Mmmmmmmc Dreamy.

Då kommer jag sitta där med ett glas rött och böla. För att allt är så sorgligt. Och för att alla är så snygga. Och för att jag är hemligt kär i Mc D. Eller är det bara hans hår jag är kär i. Eller var det hans kollega, plastikkirurgen. Eller Izzy.
Jag vet att det inte var sjukhuschefen i alla fall.

2 kommentarer:

  1. Oh, jag längtar också tills imorgon. Finns det någon snyggare än Mc Dreamy...?? Plastkillen är inte heller fel men ingen slår Dreamy.

    SvaraRadera
  2. Ja, idag börjar det.... maraton i storbölning =)

    SvaraRadera