09 mars 2010

Mycket ointressant läsning

Här kommer det.
Dags för universums tråkigaste läsning.

Håll i er....

Detta har jag käkat idag:

06.30 3 koppar kaffe. Åååh så stärkande och nyttigt
09.00 Musli och halv fralla
12.00 Kycklingsallad
19.00 Fisksoppa


Så nu bara undrar jag. Varför skriver man om sånt här?
Det var ju lika tråkigt att skriva om som att äta det.


Nu ska jag zappa mellan skitprogrammet Dating in the dark och Mästarnas Mästare och fira min huvudvärk som tydligen är kvar för att stanna för gott.

4 kommentarer:

  1. Jag blev mest facinerad över att du åt kl 12 för att sedan inte äta förräns kl 19!!! ;-)
    Sju timmar,herregud var du inte vrålhungrig då?...kram,Kate.

    SvaraRadera
  2. Ja denna huvudvärk är fan inte att leka med... Har dragit med min i 3 dagar nu.... Spyr snart rakt ut på den:-(
    Puss på dej o hoppas att du snart blir av med din skallebank!!!

    SvaraRadera
  3. Här kommer ett lika roligt svar ;D i går ÅT jag

    07.45 En kopp kaffe
    09.30 Två knäckebröd med ost
    12.00 Ris, Kassler och sås
    19.00 Fil, musli och en macka

    KRAM!!!!

    SvaraRadera
  4. Du får gärna skriva upp de dagar du äter mer och mer onyttigt så vi andra inte får så dåligt samvete... alltid bättre att veta att det finns fler därute som inte låter bli godispåsen mitt i veckan!

    SvaraRadera