08 november 2010

Veckorna i ilfart

Måndag
Fredag
Måndag
Fredag

Det är så veckorna ser ut. Idag är det måndag och PANG så är det fredag.
Helgen är ett virrar förbi och så är det måndag igen.

Det går så fort så jag tycker att jag ökar mina gråa strån vecka för vecka. Jag kommer säkert utöka min årliga tipspromenadsbesök till flera gånger per år. Jag kommer snart att "uppskatta" att bli väckt kl 7 på lördagen för att få ut en jävla massa av dagen
Grått och snart är man gammal.
Gammal, med puderrosa hår och leopardtoppar och alldeles för mycket silikon och botox.
Som pratar sex med barnbarnen och har en "ung" 45 årig älskare.

Nej det handlar inte om mig.
Jag skulle aldrig ha någon äldre än 30.....

Så inte är jag bitter.
Eller har åldersnojja

1 kommentar:

  1. Inte åldersnojja?? Dra den om jultomten med hörru! ;-) Kram snygging!

    SvaraRadera