09 november 2010

Uppdaterad outfit

Jag hottar till mig så gott det går.
Och jag dressar ner så snabbt jag kommer innanför lyckta dörrar...
C är sådär nöjd med min kvällsdräkt bestående av mina gamla mysbyxor och min väns uttvättade t-shirts. Han kallar det kostymen... ja jag har ju berättat detta förr.

Idag uppdaterades denna outfit.
Jag som haatar strumpor och alltid går barfota, har idag fått ett par helt underbart sköna raggsockar. Såna där lurviga, hemstickade röda strumpor som inte är av ull, utan av garn man faktiskt kan ha på sig.

Jag älskar dem! Och nu tillhör de min nya kvällsoutfit.

2 kommentarer:

  1. Ja, men det är ju sååå skönt att dra på sig myskläder när man kommer hem! Det gör både jag och min C! Raggsockar lät gött, kanske skulle investera i ett par sådana..? :-)

    SvaraRadera
  2. det låter ju riktigt snyggt...hahaha

    SvaraRadera