15 november 2010

40 000

FYRTIOTUUUUUUSEN!!!!!

Nej inte i lön.
Utan läsare på bloggen!

Det var som fan. Och jag som knappt hinner skriva längre.

Här kommer lite ointressant läsning:
Efter min 11 timmarsdag på jobbet där jag hade varit konstant frusen, så längtade jag till ett varmare land. Eller i alla fall så önskade jag mig ett varmt bad.
Eftersom jag varken är påväg på semester, eller har något badkar för den delen, så var min önskning bara ett varmt skönt hus och att få ta världens längsta hetaste dusch i historien. Så där varmt att huden svider och halvt trillar av.

När jag kom hem var det 16 grader inne. Vår fina IVT-värmepump som jag har spenderat 120 000 kr på hade bestämt sig för att denna nerkylda dag stänga av sig själv.
Sen satte jag kniven i tummen också. Onödigt.
Säger som min förra kollega: Inte bra.....

2 kommentarer:

  1. Usch å fy,hoppas värmen funkar snart!!...vet precis vem du citerar gör det ofta här hemma med ;)) /kram,Kate.

    SvaraRadera
  2. Herregud va me läsare... Vill oxå ha=)

    SvaraRadera