27 november 2010

Hu ja...

Oj vilken konstig morgon.
Huvudet bankar och man tänker, visst är det värt det.
Våra vinjunteträffar är värt ALLT. Vi snackar så mycket dynga, äter så gott och dricker alldeles för mycket för vårt eget bästa.
Lite skit får man väl ta dagen efter....

Idag står det lussekattsbak på schemat.
Baka??! Usch det är inget för mig. Jag vill spola fram 10 timmar och ha den goda doften som sprider sig i huset, jag vill inte ha detta framför mig:

  • Inhandling av diverse bakmedel i form av mjöl, mjölk, saffran, russin och annan skit.
  • Mjöl dammandes i hela köket
  • Alldeles för få bakplåtar
  • Ointresse från barnen efter 10 min. Trots att det av påtvingat av dessa små avkommor.
  • Irritation av att mina bullar ser ut som en 2-årings konstverk... Jag får verkligen aldrig till dessa korvar som ska se ut som S.

Nu dags att ta en alvedon och skaka av mig gårdagens drinkar.
Ha en skön helg alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar