27 september 2010

Vegetarian och nya leksaker

Idag är jag vegetarian.
Dricker hostmedicin och käkar upp lösgodiset C hade köpt och gömt i skafferiet.
Nu är godiset och friden slut.
Nu kommer han snart in från träningen och blir sur.
Sen ska han tvinga mig att ta en racertur ner till Hemköp och flåsa in 2 minuter innan stängning, ursäktande till Securitas-vakten att jag måste köpa mjölkersättning till mitt spädbarn hemma (ja, vaddå - han ser ju ändå inte vad jag lägger i kassen....), slänga i 3 hekto godis, raca hem igen och få skäll att jag bara köpt äckligt godis. Äckligt? Jag köper BARA gott godis

Kul att kvällen är utstakad.

Nej, nu ska jag lyssna på falsksång på Idol. FAN vad kassa de är ikväll...Skulle detta verkligen vara de allra bästa som gått vidare? VÄRDELÖST!!

Ses i Hemköps-kassan 20.58 (och fööööööörlåt alla kära kassörskor för att jag har skyllt på livsnödvändig mjölkersättning i 7 år nu....) Men godis-nöden har ingen lag

Just det, leksaker var ju överskriften.
Visste ni att på utvalda hotell i Europa (bland annat ett i Stockholm) nu serverar dildos och annat trevligt i minibaren.

Undrar om det är för de som får med sig eller de som blir utan 01.55-ragget på krogen?

2 kommentarer:

  1. Hm. lägger de fram nya i minibaren varje gång eller får man bara en sanerad ?
    hrm.

    SvaraRadera
  2. Shit. Vill du ha dem för dig själv, eller vilket hotell i Sthlm pratar vi om? ;-)

    SvaraRadera