29 september 2010

Halv åtta hos mig

Halv åtta hos mig kan vara olika hos alla familjer. Det kan vara:

  1. Ett kul program på TV som heter samma som överskriften
  2. En tid när barnen somnar
  3. Efterdyningar av Bolibompa sex
  4. Matlagningsdags
  5. 30 minuter kvar av shoppingen innan A6 stänger
  6. En lugn skön tidpunkt när man springer på A6 och kommer på att alla butiker har web-shop

Halv åtta hos mig är i alla fall en tid av träningsångest (för att man inte släpat iväg röven till gymet), matångest (för att man verkligen inte orkat laga husmanskost till middag) och till det: ett glas rött vid sidan om.

1 kommentar:

  1. Hallå du! När du kommer tillbaks till bloggvärlden gör du det ordentligt! Jisses, hur många inlägg som helst! Du måste ha haft blogg-abstinens, haha! Underbart är det i alla fall! Jag älskar programmet halv åtta hos mig- i synnerhet ihop med Helges kommentarer! Och du; du behöver inte ha ångest över din röv, snyggast i S-ryd! :-) Kramar!

    SvaraRadera