21 september 2010

Fötter...mina fötter

Livet är underbart. Tänker vi alla Carpe Diem när vi vaknar?
Inte jag i alla fall. Vem fan vill fånga dagen när barn skriker och katten spyr halvsmält torrfoder på den nyinköpta ryamattan. DÅ vill man ju bara att dagen ska passera.
Fast vissa dagar, dvs dagar när kontot är fullt, håret är nyfärgat, bilen är tvättad ELLER när jag upptäcker att steps är jävligt praktiskt för min fotfobi - då känns det gött.

Steps, fuuula steps, var visst både skönt och praktiskt. Mina fobier går nämligen inte ihop sig... Jag hatar fötter. Men jag hatar även strumpor. Jag fattar inte att folk kan använda strumpor. Själv går jag alltid barfota, trots att mina fötter är åt det extremt fula hållet. Mina barn äger typ 2 strumpor var, och de MÅSTE gå barfota hemma.

Men nu upptäckte jag steps. Så nu kan även JAG klampa runt hemma hos folk utan att kexsmulor fastnar på mina klabbiga svettiga fossingar.
Steps it is!

Eller, vad fan....heter det steps??

2 kommentarer:

  1. En annan skillingarydsbo21 september 2010 kl. 21:19

    Själv går jag sällan barfota hos folk, endast på sommaren då fossingarna dör av en varm strumpa på. Tycker det är skit äckligt att känna andras skit knastra under mina fötter och ständigt undra vad fan var det för ngt. Alla har ju inte samma standard på renligheten på golven som jag har. Tycker fötter är rätt läskiga. Är en strumpnisse.

    SvaraRadera
  2. Fasen vad kul att du är tillbaks!!!!!!!! Jag upptäckte inte det förrän idag. Kul att få skratt lite igen! kramis

    SvaraRadera