19 september 2010

Val-funderingar

Fan vad kul att jag varit saknad.
Då kanske man ska ta tag i den här skiten igen.

Skriva om konstiga funderingar och ofilade fötter.

Nu är det i alla fall dags för valvaka.
Egentligen bryr jag mig inte om vem som vinner, bara detta blir uppfyllt:
  1. Botox ska vara avdragsgillt
  2. Silikon ska miljöklassas
  3. Det ska vara betald ledighet för trötta morgnar
  4. Beviljad ledighet när sommartempen visar över 23 grader

Annars hoppas jag även på lika lön för lika arbete, mer kvinnor på ledande poster, slut med cook and chill-skiten i skolorna, gratis äldrevård, mer personal i skolorna och fler Etanolbilar på marknaden och ok för homosexuella att adoptera barn.

Så vad ska man rösta på då?

3 kommentarer:

  1. Jaaaa det måste du, du är så saknad på nätet :)
    (och i verklgheten med, bummer igår att jag babblade i telefon)

    SvaraRadera
  2. Du har verkligen varit saknad!! Skitkul att du är tillbaks! Jag trodde att du lagt ner helt, men jag är glad att jag hade fel. :-) Kram på dig!

    SvaraRadera
  3. En annan skillingarydsbo20 september 2010 kl. 10:47

    Äntligen ngn som är lika pedant och städtokig som jag.... så kul att läsa. Hade samma dammsugare som du men har bytt för ett tag sedan, de blir ju liksom utslitna med tiden när de används flitigt. Sen är det ju kul med en ny då och då...

    SvaraRadera