09 april 2010

Vin, brudar och Rock n´roll

Ikväll är det dags för Vinjunta.
Den som är för oss som inte vill sticka och snacka skit.
Vi vill bli fulla och snacka skit.

Förutom jag. Jag håller ställningarna. Ja, på hemvägen i alla fall. Då håller jag i alla ställningar, och stolpar som jag kan greppa.

Ikväll ska vi vara hos den kreativa tjejen. Hon som faktiskt kan sy och sticka. Vi hoppas på att hon kan laga mat och hälla upp vin också.

Var tredje månad har vi våra tjejkvällar. Vinprovning och god mat.
Jag älskar dessa kvällar. Jag älskar inte lördagen.
Jag avskyr faktiskt lördagen.
Det är då man inser att maten faktiskt var dålig. För mycket vitlök säkert. Därför magen gör uppror och huvudet skriker efter valium, alvedon, citodon och vatten.
Man blir törstig av vitlök och salta rätter. Har jag hört.

Vi ses ikväll tjejer. Laddade och stylade från tårna och med nyvaxade ben. Eller nåt.

2 kommentarer:

  1. Ja äntligen är de dax igen!! Synd bara att man måste vara nykter ännu en junta;-)!! Syns ikväll!!!!
    Kram K

    SvaraRadera
  2. Åh så trevligt det lät =) nästan så man blir lite avis =)

    SvaraRadera