25 april 2010

Kroppsrenovering

I fredags satt jag med ryggskott. Gick till kiropraktorn och han klickade lite där, drog lite här och pressade lite där. 350 kr och 30 minuter senare så stapplade jag iväg från kliniken och kände mig inte ett skit bättre....
Men som vanligt när kiropraktorna har fått ta på min slaktfärdiga rygg så tog det ett natts sömn och sedan var min rygg som vanligt igen. HUR GÖR HAN??

SÅ idag när jag äntligen kan röra mig igen så ska jag fortsätta med min kropprenovering. Klippa klorna, raka av vinterpälsen på benen och lite annat smått och gott som gör att min hudterapeut vän skulle skrika av förskräckelse om hon såg vad och hur jag klämde....

Stackars C får ta hans om däckbyte, tvättning av bilar, byggnation av utebur till kaninen, byte av diverse batterier och andra nödvändiga saker som MÅSTE göras idag.

Ibland gillar jag verkligen kvinna/man uppdelning av arbete.
Jag gör inget. Han gör allt

2 kommentarer:

  1. Åh, vi kunde ju gjort allt det när du ändå var på salongen..!!! Vaxat och trimmat lite här och var haha Som sist *asg* Pussar!

    SvaraRadera
  2. Och vem vågar be DIG jobba gratis på en söndag? Ha ha ha....

    SvaraRadera