18 april 2010

Göteborg

Shoppade, drack vin, shoppade, drack vin.

Fattiga, snygga, fattiga, snygga.

Idag så var jag extra glad att jag har en huderapeut-vän.

Istället för att hon visade sin "jagdrackalldelesförmycketvinigår"-min, käkade dillchips, pillade navelludd och kollade TV-shop, så tog hon istället med mig till sin SALONG och gav mig en riktig prinsess behandling.
Rengöring, mask, syrabehandling, oljor, massage, ögonbrynsplockning och färgning.

ÅÅÅÅÅÅH så skönt för denna halvsladdriga, supertrötta avdankade 2 barnsmorsa! Ha ha, skojar bara - jag är skitsnygg.... eller blev i alla fall. Eller nåt.

3 kommentarer:

  1. Gud va skönt å ha en vän som har en salong & dessutom är så snäll att hon tar med dej dit & tar hand om dej :-) /kram,Kate.

    SvaraRadera
  2. ..och vet du Li.. jag njöt av det!! För du tog emot det SÅ väl!! =)
    Någon annan hade haft lite dåligt samvete att jag "jobbade" en söndag, halvt bakis.. men inte du inte! haha Det är det jag gillar med Dig! <3
    Pussar!

    SvaraRadera
  3. Ha ha Kicksan, du känner mig allt för väl. Hade inte EN ENDA tanke på att du kanske inte ville jobba gratis en söndag.... Ha ha. Puss

    SvaraRadera