16 april 2010

Helgen i ord

Fredag: Loooove fridays. Nu är jag dock hungrigare än en festivaldeltagare som bara levt på cigg, heroin och gnagt på gummistövlar en hel helg. Snart blir det Kyckling a la Li med ett gott glas rött. Kvällens fina röda: Umbala bag in box. Det ni!

Lördag: Härlig frukostdate med en snygg prinsessa. Sen en helhelg i Göteborg.
Tyvärr var min allergiska reaktion antagligen en JÄVLA förkylning. Förkylning. JAG??
Men inte stoppar det mig från en helg med shopping, vin och FANTASTISKT hudterapeut-sällskap. Som jag antagligen kommer att smitta med min allergi. Eller förkylning. Eller vad det nu kan va. Sjuk? Jag? Fnys!

Nu är det dags för fredags MYYYYYYYS!

1 kommentar:

  1. Åh mysig helg du ska ha, synd bara på den där förkylningen/allergin. Ha en goe helg. kram

    SvaraRadera