19 april 2010

JÄVLA SNOR

Är jag pollenallergisk eller är jag förkyld?
Jo den frågan ställde jag.
Till svar fick jag: Vad spelar det för roll, det är bara att snyta sig.

Det spelar en stor roll:

Förkyld: nässpray 40 kr Allergisk: Nässpray 140 kr
Förkyld: anledning att inte träna Allergisk: Dåligt samvete att jag inte tränar
Förkyld: helt ok att gosa med kaninbebis Allergisk: Ut med kaninen i utebur NU!
Förkyld: smitta ner familj och vänner Allergisk: ingen smitta
Förkyld: Tycka synd om mig själv att det aldrig släpper Allergisk: tycka JÄVLIGT synd om mig själv

BLÄ!

3 kommentarer:

  1. Om det är kaninen du tänker på så borde du rent logiskt om du åker i nytvättade kläder till jobbet utan kaninhår på bli mycket bättre där för att sedan blir sämre hemma.Om du notera skillnad mellan att vara hemma & på jobbet och kommer fram till att du blir sämre hemma så är du allergisk.Är det samma nästan hela tiden så är det nog en förkylning./Kram,Kate.

    SvaraRadera
  2. Kom inte det jag skrev med?

    SvaraRadera
  3. Hoppas du e förskyld o att du kryar på dig snart!!! Kram

    SvaraRadera