20 maj 2010

Signaler

Vad är det med oss och signaler?
Olika musiksignaler på mobilen.
Ska den vara hip eller töntig?

Man hör nästan hur gammal personen i fråga är när mobilen ringer i affären.
Lady Gaga eller Madonna-låt - Kvinna. 30 år.
Sony Ericson orginalmelodi - Man eller kvinna. Minst 60 år.
Barnsång - Kvinna. Nyduchad, med småbarn en snabbis ner till affären för inköp av välling och chipspåse
Barnskrik eller ilsken röst - Man. Runt 30 år
Hårdrockslåt - Man. Minst 45 år
Djurläten, gärna hästgnägg - Man, omogen. Mellan 30-40.
Någon melodifestivallåt - Tjej. 14-17 år
Manboy - Kvinna mellan 10-42 år

Vad har NI för signal?

Själv har jag barnsång på min ena mobil och Lady Gaga på den andra. Så mina teorier måste stämma till 100%

4 kommentarer:

  1. Själv har jag Felicia som säger attdet ringer,var hamnar jag?...kram,Kate.
    Pst jag har inte glömt kläderna,jag är bara lite långsam ;-)

    SvaraRadera
  2. Fan jag har Madonna..... kvinna 30år.....

    SvaraRadera
  3. Haha du är ju bara så bra! Och dina teorier stämmer! Men jag vet inte vilken kategori min signal tillhör men förmodligen kategorin " snygg, ljuv, fräsch MILF 25-29 år..." ses imon! Fredagsfika=min tur=hembakt;)

    SvaraRadera
  4. Haha! Jag har så tråkig ringsignal: den låter som en gammal telefon, en enda rrrrriiinng-signal! :-) Vart placerar det mig? Ha en fin helg, snygging!

    SvaraRadera