13 maj 2010

Blogger Award

Fick denna fina bloggeraward av två bloggare, Äppelblomman och Annki
Man ska skriva 7 saker om sig själv och sedan skicka vidare till 7 andra bloggare om man vill


  1. Har bott i USA i 3 år och varit reseledare i Spanien och Italien
  2. Måste skaka täcket så dunet åker upp, VARJE gång innan jag lägger mig på kvällen. Lämnar heller ALDRIG huset med obäddade sängar.
  3. Kan aldrig hälla i annan dryck i ett glas som jag druckit något annat i. Byter glas flera gånger under en kväll om det är middagsbjudning/tjejkväll/vinjunta....
  4. Använder aldrig strumpor
  5. Är fixaren i alla kategorier - på jobbet, tjejgänget, familjen. Eller kanske så att jag har ett kontrollmani?? Städmanin vet ni ju redan om...
  6. Värmer alltid mjölken till kaffet i micron. Och häller i kaffet EFTER att mjölken är varm. Får aldrig bli tvärtom. Och mjölken får ALDRIG vara kall.
  7. Om jag skulle vinna 10 miljoner så skulle jag skänka bort hälften

1 kommentar:

  1. hihi, det är mycket man inte vet... Jag MÅSTE ha kaffet i muggen först och sedan mjölken :)

    sss

    SvaraRadera