05 december 2010

Nya undersökningar....

....har visat att att olika längder på fingrarna avslöjar hemligheten i ditt liv.
Mitt resultat visade följande:
  1. Har stor chans att hamna i fängelse eller bli mördad
  2. Är mer aggressiv än genomsnittet
  3. Är mer intresserad av kvinnor än män (oberoende om jag är man eller kvinna)
  4. Bra karriärsval är militär, filosof eller schackspelare
  5. Har lätt att bygga muskler
  6. Större risk att utveckla hjärt-och kärlsjukdomar
  7. Kan bli duktig på att spela musikinstrument

Nej men JA.... vilka positiva besked jag fick i den undersökningen.

Så numer så är jag en aggresiv lesbisk schackspelare som riskerar att bli mördad när jag styrketränar på gymet......

2 kommentarer:

  1. Låter som du i ett nötskal ;)) /kram,Kate.

    SvaraRadera
  2. Haha, det var en pålitlig undersökning...not!

    SvaraRadera