12 juni 2010

Axplock....

....från några av mina senaste inköp.....


Hittade denna fina dryckes hinken .... Passar bra till midsommarens drinkar


Nya fina Gladiator pjucksMA-skor i Vaggeryd. Inte ens 300 spänn för dem (rea såklart :) )
Denna fina blomlåda fyndade jag också i Vaggeryd


Can't live without it. Silcondroppar från Joico-köper hos min frissa Mona) och ansiktpeeling från Dermanord. Man kan säga att det är skillnad mellan peeling och peeling. Shit vad bra den är. Använder den till mina väderbitna-skrynkliga skit-händer också (sorry Kicksan ifall man inte ska det...)



Loooove this. Inhandlade mig en fin krona inför bröllopet. Ska inte gifta mig, men lite prinsessinspiration ska man väl ha eller? KöptMofas Hus, till superbra pris. Minns inte vilket...





4 kommentarer:

  1. Schysst shopping, me like:)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Riktigt snygga skor!

    SvaraRadera
  3. Klart du kan ha det som peeling! Perfekt ju! Du är ju expert på Dermanord nu!! <3

    SvaraRadera
  4. Så snygga grejer! Roligt att shoppa! Jag hoppas att jag hittar massor med rolig, billig shopping i Thailand! (Troligen är det mest turistsmäck, men ändå...) :-)

    SvaraRadera